2017. március 1.

Egy szó, mint száz: klisé #2

Prompt alapján íródott újabb százszavas klisé. 

#Nyomozó!Cas x Bűnöző!Dean





– Nagyon nyálas lenne, ha azt mondanám, hogy az új életcélom ellopni a szíved? – kérdezte hatalmas vigyorral Dean Winchester, az államok legkeresettebb bűnözője, majd lassan közelebb lépett a rá fegyvert fogó nyomozóhoz.
– Ha a szívem felé merészelsz nyúlni, levágom a kezed! Az én szerveimet nem fogod a feketepiacon árulni! – kiabálta Castiel Novák, az FBI sztárnyomozója, miközben figyelte, ahogy a tolvaj még közelebb lép hozzá.
– Ugyan már, Cas – mondta Dean öntelten mosolyogva. Egy gyors mozdulattal kiütötte Castiel kezéből a fegyvert, karját hátra csavarta, s a sikátor koszos falának préselte. Szabad kezével fejét hátra fordítva megcsókolta.
Mire Castiel feleszmélt, Dean nem volt sehol.


4

  1. Vááááá! *kicsit elvitte a fangörcs, azért válaszol ilyen totál értelmesen* Imádtam, de tényleg és nagyon-nagyon. (Érvelés ötös, ugye?) Basszus, láttam magam előtt az egészet, és jesus christ, engem is lefegyverezhetnének így, én örülnék neki a legjobban. Még ilyet, kérleek. *könyörgő kiskutyaszemek*
    Miután leküzdöttem a görcsöket az imádott töketlenek iránt, tudod, mi jutott eszembe? Ebből egy olyan folytatásos sztorit is kihozhatnál, amiben aztán összejönnek és ilyen tök veszélyes, ellentmondásokkal teli kapcsolatban élnek. És a legjobb: minden része százszavas lenne. :3 Látod, én kitalálom, mit írj, neked csak meg kell írni. Destiel százszavasat a népnek! ♥ Szuper vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszett :D ♥ Én úgy érzem, valami hiányzik belőle, de fogalmam sincs mi... lehet a folytatás? XD Nagyon tetszik egyébként az ötleted ♥ *-* Szóval agyalok rajta, hátha jön még ihlet ebben a kis auban. :D

      Törlés
  2. *fangörccsel küszködve bólogat, hogy egyetért Loryval* hsidihfbfofbdodjosbs *ne várj értelmes dolgot*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte tetszésetek ez a bűnöző/rendőr au ♥ sajnos csak ennyi ötletem volt hozzá csak, ez a 100 szó xd de lehet kiagyalok valami folytatást :D

      Törlés

© Zaula