2016. február 24.

A tökéletes alkalom

Százszavas drabble Dean félresikerült csókjáról.



 – Csak úgy megcsókoltad? – szakította félbe Sam bátyját – Besétáltál a szobába, Cas ott ült az ágyon, te pedig úgy gondoltad, ez a tökéletes ...

 – Pontosan így történt, Sammy, de most nem ez a lényeg – vágott ezúttal ő a másik szavába. – Ellökött magától és kisétált az ajtón. Elökött magától, érted? – gesztikulált hevesen ezzel is kifejezve idegességét.
 – Értettem először is. Azt mondtad, nem tűnt igazán mérgesnek – próbálta vigasztalni bátyát.
 – Ettől még nem lesz kevésbé kínos.
 – Dean – érkezett hirtelen az említett angyal hangja mellőlük –, Jimmy szerint szexuálisan inzultáltad, míg távol voltam, igaz ez? – tért egyből a lényegre.

Sam hangos nevetése törte meg a kínos csendet.


5

  1. Ez ilyen kis könnyed, nevettetős fluff szösz. Nagyon tetszett, köszönöm, hogy olvashattam. Hidd el, minél többet írsz, annál jobb leszel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy elolvastad! :) Azért is találtam ki, hogy neki kezdtek százszavasakat írni, mert ez tényleg egy olyan hossz, amit biztosan befejezek és bár nem nagy szám, mégis fejlődöm vele (illetve remélem).

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez fergeteges. Köszönöm, hogy olvashattam. Nagyon feldobta a hangulatom. Egy igazán jó ízűt nevettem tőle. Még egyszer köszi

    VálaszTörlés
  4. Én köszönöm, hogy olvastad, és persze a kommented is!

    VálaszTörlés

© Zaula