2020. szeptember 8.

Lassan 2 éve lesz, hogy utoljára ide írtam, így talán ideje volt már egy ilyen posztnak. Többször is megfogalmaztam magamban ide néhány sort, de így a sorozat vége felé igazán poetikus a dolog. Bár az Odaáttal nem végeztem, csak ezzel a bloggal.

Az OTP-m szerintem örökre Destiel marad, az első páros, ami valaha is megihletett, de manapság szeretem hozzájuk csapni Bennyt. Magyarul is hoztam egyszer össze Dean/Cas/Benny sztorit, ami főként csak szex volt, de egyre inkább szeretnék egy kicsit mélyebben is írni a polyamoryról.

Nem éreztem, hogy a magyar fandomban igazán kereslete lenne a Destiny történeteknek, így aztán angolul próbálkozom az AO3-n.

Egy időre a múzsám is elhagyott, szóval az AO3-ra is csak mostanság kezdtem el posztolgatni. Itt a profilom, ha benéznétek: https://archiveofourown.org/users/AniH/

Biztosan fogok még Destielt is írni, de úgy hiszem, maradok az AO3-n angolul. Természetesen a blogon minden fent marad, nem fosztanám meg a magyar Destiel fanokat a kis morzsáktól, hiszen nem túl sok új sztorit látok a magyar fandomban, vagy talán csak én estem ki a körökből.

Még így utoljára egyszer köszönetet mondanék Megnek és a Destiel Játszótér facebook csoportnak, mert ha ő nincs, talán fele ennyi magyar történetet sem írok.

Köszönöm mindenkinek, aki olvasta a történeteimet és kommentelt. Egy élmény volt nektek írni! 

Aztán a sorozat végeztével se veszítsük el egymást, ahogy Kripke bácsi is megtweetelte nekünk: A sorozatok véget érnek, de a család az örök.

1

  1. :) Hát már tényleg kevés Odaát témájú blog van... Azt hittem, Te sem fogsz már ide írni, eléggé későn kaptam észbe és kezdtem el keresgélni. Én nem Destiel témában írok ( Cas/Anna jelenleg ), de szívesen olvasom/olvastam. :)

    VálaszTörlés

© Zaula