2017. január 8.

Szeretlek, ahogy Ikarus szerette a Napot

Százszavas Dean kimentéséről a Pokolból és az angyalok bukásáról. Cas pov, angst






Napok óta ostromoltuk már a Poklot, mikor végre megláttalak. Ragyogó lelked fekete foltok csúfították el. Szárnyaim kitártam, a Pokol mocskos talajártól elrugaszkodtam, s feléd repültem. Az emberi lélek szépséges, még így is. Alig vártam, hogy hozzá érjek, ó, ahhoz a törékeny csodához.

Messzebb voltál, mint azt gondoltam. A harcban kifáradt szárnyaim alig bírták, de csak repültem feléd, egyre közelebb, majd szorosan megragadtalak. Végre felfelé szálltam, veled karjaimban. Akkor még nem tudtam, hogy így kezdődött zuhanásom.

Te vagy a Nap.

Ahogy egyre közelebb kerültem hozzád, úgy veszítettem el családom, s adtam fel mindent érted.

A szárnyaim most égnek.

Én vagyok Ikarus.



4

  1. Lehet, hogy egy kicsit angst, de benne van az ígéret, hogy lesz ez még jobb - legalább is én belelátom. <3 Szépek a száz szavasaid is - gratula. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén, nem is gondoltam bele, hogy ez vajon milyen vég is, de talán a nyitott a legjobb, akkor mindenki úgy látja, ahogy szeretné. Most tényleg nem gondoltam bele mi lehetne ezután, van-e remény stb, pedig ez nem jellemző rám, mindig több részlet van meg a fejemben a sztorikról, mint amit megírok.
      Köszönöm, hogy olvastad. :) ♥

      Törlés
  2. Annak ellenére, hogy mindössze száz szó, olyan mocskosul a hatása alatt vagyok még most, az elolvasás után majd' negyed órával is, hogy az valami hihetetlen. Gratulálok hozzá, fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés

© Zaula